A Bridgestone lehet a 2020-as téli olimpia szponzora

MARSO PARTNER
Merkl Bt.

A hírek szerint már csak az aláírás hiányzik arról a multi-millió dolláros megállapodásról, ami a Bridgestone-t és a Nemzetközi Olimpiai Bizottságot fogja összhekötni, mégpedig nem kevesebb, mint 10 esztendőre.

Ebbe az időszakba esik (számos egyéb játék mellett) a 2020-as Tokyo-i téli olimpia is, amely különösen fontos a japán abroncsgyártó számára.

A megállapodás értelmében – szolid negyedmilliárd euró fejében – a Bridgestone használhatja többek között az olimpiai ötkarikát a hirdetéseiben. A téli olimpiai játékok pedig kiváló platformot nyújtanak majd a cégnek, téli abroncsaik és a brand népszerűsítéséhez.

 kedd május 27, 2014

A szerződés ratifikálását a következő hónapban jelentheti be a két fél.

Az abroncsgyártó egyébiránt elég aktív a sportéletben is, már ami a szponzorációs megállapodásokat illeti. Gumiabroncsaik és márkanevük ugyanis, 2017-ig egészen biztosan feltűnik majd a labdarúgó bajnokok ligája, dél-amerikai megfelelője, a Copa Libertadores mérkőzésein is.

Ami pedig a téli sportágakat illeti, az FIS Sí világbajnokság szponzoraként is találkozhatunk Bridgestone zászlókkal a sportközvetítések alatt.